Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży i zwrócić towar bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
14 dni liczone jest od momentu dostarczenia produktu klientowi
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.
Zgodnie z przepisami, koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

Jak dokonać zwrotu produktu?

  1. Odeślij produkt na adres:
    Willow Michał Wierzbicki
    ul. Wałowa 14a, 66-200 Świebodzin

    (jeśli chcesz dostarczyć produkt osobiście skontaktuj się z nami)

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Możesz skorzystać z [tego formularza]

  3. Po otrzymaniu zwrotu sprawdzimy stan produktów i jeśli towar będzie w nienaruszonym stanie dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto bankowe w ciągu 3 dni. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących procedury zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.


Reklamacje

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Procedura reklamacyjna:

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione

  4. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:

    Willow Michał Wierzbicki
    ul. Wałowa 14a
    66-200 Świebodzin

  5. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl